16 Ağustos 2010 Pazartesi

size hakkat her yer trabzon...

Sıcağı sıcağına post. Trabzona ayak basmamın üzerinden 1 saat geçti hemen hemen. Burada bana co-pilotluk yapacak tecrübeli fahri trabzonlu murat gökçe şenerin malikanesinden yazıyorum bu satırları efil efil esen camın karşısında bir bardak soğuk kola ile...

Daha uçağa binmeden İstanbul'da teravihdeyken caminin kliması çarptığı için iki büklüm olan amcanın hikayesinde figuran olarak başladı fıkra oyunculuğu kariyerim. Koskoca havaalanında beni bulup içini dökmesi sanırım benim oyunculuk yetilerim olmasa gerek...

Check işlemleri bittikten sonra Trabzon yolcuları uçağına binmek üzere çıkış kapısına yöneldi. Bir uçak dolusu yolcu sıra beklerken muhabbet kurma amaçlı sordukları "yolculuk nereyedur hemeşerum?"lar burada da başladı. Kendi halindeki soru cevapları benim bozmam bu insanlara haksızlıktı evet kabul ediyorum. Bu soruya "zaten herkes trabzona gidiyor" dememeliydim. Sırf bir fıkra için o amcaları hayal kırıklığına uğrattım...

Daha değil Trabzona,uçağa adım atmadan başlayan fıkralarla karadeniz serisi üzülerek söylemeliyim ki devam edecek. Kabul ediyorum size her yer trabzon ama siz de çıkın ulan hayatımdan!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder